Tuesday, November 20, 2012

Save Palestine !

ASSALAMUALIKUM !!!

hari nih Fit nk kongsi doa .. skang nih kn mse ISRAEL serang PALESTINE .. kesian umat islam di sne x dpt hidup tenteram .. tiap2 hari ade aje peperangan .. kau ISRAEL ! bangek lh kau ! kau perang org ISLAM bhaii ! kau igt ISLAM utk diperang ka ? hayoo kau ! jahat meh ! OBAMA yg bg dana kt org ISRAEL kn ? .. haih ! hitam ! kau nk itam lg ke kne bom ? hadoh kau ! klau aku kaya , aku dh lme g tlg org kt sne bom kn ISRAEL ! wah , best nyew ! .. kahkahkah .. x pa kah aku tlis mcm nih .. x de org bce kah ? peduli ape aku .. trkesah lh pulak ! :P 

o'o , dlm bhase arab dh trpdm , so aku ltk dlm bhse melayu jelh yew ..



ini dia ! doa utk mereka !



Wahai Tuhan kami,
Berilah kemenangan kepada Islam dan Muslimin,
Ya Tuhan kami, 
Berilah kemenangan kepada Muslimin di semua tempat,
Ya Tuhan kami, 
Berilah kemenangan kepada orang Islam di Palestin (3x),
Ya Tuhan kami, 
Hancurkanlah Kuffar, Yahudi, Nasrani dan Musyrikin,
Ya Allah,
Ya Allah, 
Ya Allah, 
Ya Tuhan kami,
Kalahkan mereka, Dan menangkan kami ke atas mereka.

 
Ok , dh siap ! :) bye ..
ASSALAMUALAIKUM !!!

No comments:

Post a Comment

jom lah komen kt sini ,, hihihihi ..